אריה קינג: "הטעו את חכם שלום כהן" • צביקה כהן: "אלף קינג לא יחליפו דעת תורה"

    ישראל פריי 3 Comment on אריה קינג: "הטעו את חכם שלום כהן" • צביקה כהן: "אלף קינג לא יחליפו דעת תורה"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם תחילת ימי חול המועד, החלה להתארגן יוזמה של מספר גורמים בעיריית ירושלים, לערוך צעדה בעיר העתיקה במטרה להגביר את הביטחון באזורי המהומות, לבדוק את ההיערכות של גורמי הביטחון לקבלת פני רבבות המבקרים בחג, ולהראות נוכחות במקומות שנהפכו למפחידים עבור עולי הרגלים היהודים. חברי המועצה החרדים הודיעו בזה אחר זה על הצטרפותם ליוזמה, והיה נראה שמדובר במהלך פשוט ומתבקש. אלא שאז הודיע יו"ר סיעת ש"ס בעיריית ירושלים צביקה כהן כי לאחר קבלת חוות דעת נשיא מועצת החכמים הרב שלום כהן, הוחלט כי נציגי הסיעה לא ישתתפו בתהלוכה בנימוק כי אין זו הדרך להתגרות ולעורר פרובוקציות.

    חבר מועצת העיר ואיש הימין אריה קינג זעם על החלטת ש"ס, וימים ספורים לאחר מכן, כשהתרחש הפיגוע שרחוב הגיא בעיר העתיקה, כתב דברים חריפים נגד צביקה כהן, כשהוא מטיח בו האשמות קשות ורמז על אחריות שלו לפיגוע. הערב, התעמתו חבאריה קינג וצביקה כהן בשידור חי ב'מהדורה המרכזית', חברי המועצה אריה קינג וצביקה כהן.

    צביקה כהן: "עם כל הכבוד, אלף 'אריה קינגים' לא יחליפו את דעת התורה. חלילה לומר שמישהו ניסה להטעות את חכם שלום כהן, הוא נשאל ע"י מזכירו האישי, לא נוכחתי, וזו הייתה הוראתו. וברצינות, אם הצעדה הייתה מסוגלת למנוע פיגוע, היכן הם היו לפני חודשיים, הרי הם היו מצילים את הנדקר, האם כל המפגינים והגיבורים יכולים באמת להחליף את המשטרה על כל כוחותיה, מצלמותיה והיערכותה"?!

    אריה קינג: "מטרתנו הייתה לבדוק איך המשטרה נערכת כראוי בתוואי הדרך לכותל משער שכם, ע"מ שלא תחזור על סגירת צירי מתפללים כפי שקרה בראש השנה ויום כיפור. אני מכיר את חכם שלום כהן, הוא מחזיק בדעות ימניות יותר קיצוניות ממני, אין לי ספק שאם הייתי שם, כששאלו אותו, הוא היה מורה על השתתפות במצעד, מישהו הטעה אותו".

    הדיון עלה לטונים גבוהים תוך הטחת האשמות הדדיות והתנצחות עיקשת. האזינו לראיון המלא:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קינג אולי על הרבנים שלך אפשר לעבוד אבל על חכם שלום א"א לעבוד
      ובכלל אם היית שם לדעתך היה אומר אחרת זה אומר שאתה עובד על רבנים
      בושא ונס שיש לנו נציגים נאמנים לחכמי התורה

    2. 1

      חכם שלום קיצוני????
      קיצוני שייך רק באידאלוגה כמוך לא במי שחי את הקב"ה כל רגע כמו מרן חכם שלום